Od pierwszej gali nowego tworu, jakim jest Clout MMA minęło już nieco ponad dwa tygodnie. To oznacza, że minęły już pierwsze terminy na rozpatrywanie reklamacji, związanych z PPV.
Podczas debiutu organizacji na polskim rynku freak-fightowym doszło do ogromnej awarii związanej z PPV, gdzie fani w bardzo liczny sposób narzekali na brak dostępu do transmisji i braku możliwości oglądnięcia gali na warszawskim Torwarze.
Chwilę po gali, w internecie wybuchła ogromna fala hejtu na Clout MMA, gdzie liczna rzesza fanów domagała się zwrotu pieniędzy za zakup PPV i masowo zgłaszała reklamację. Na taki ruch kibiców, organizacja odpowiedziała oświadczeniem, które brzmiało:
”Drodzy widzowie. Gala Clout MMA 1, która odbyła się w sobotni wieczór na warszawskim Torwarze, była pasjonującym i emocjonującym wydarzeniem. Dziękujemy za Wasze wsparcie w ostatnich miesiącach. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić Wam rozrywkę na jak najwyższym poziomie. Jesteśmy jednak świadomi, że wielu naszych widzów, którzy zakupili transmisję PPV w serwisie CLOUTMMA.tv, doświadczyli problemy z dostępem do niej. Sytuacja ta była spowodowana niespotykaną skalą ataków hakerskich, które zostały skierowane przeciwko naszej organizacji. Jest nam z tego powodu niezmiernie przykro, ponieważ zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby zwalczyć ten problem. Mamy świadomość, że nasi fani mają prawo oczekiwać najwyższej jakości transmisji. Informujemy, że współpracujemy z naszym dostawcą technologii oraz organami ścigania, aby jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem. Naszym głównym celem jest indywidualne rozpatrzenie wszystkich reklamacji. Osoby, które doświadczyły problemy w sobotni wieczór, prosimy o kontakt z wykorzystaniem formularza kontaktowego w serwisie CLOUTMMA.tv. Jednocześnie zapewniamy, że w ramach rekompensaty materiał archiwalny z CLOUTMMA.tv będzie dostępny przez wydłużony czas – przez najbliższe 10 dni.”
W w.w oświadczeniu, możemy przeczytać, że Clout rozpatrzy wszystkie reklamacje, a w kolejnych dniach została podana informacja, że na zgłoszoną reklamacje przysługuje czas dwóch tygodni na jej rozpatrzenie.
Jak wiemy, gala odbyła się 5 sierpnia, co oznacza, że termin na rozpatrzenie mija, co nie umknęło uwadze fanom, którzy zasypali organizację pytaniami. Clout MMA postanowiło odpowiedzieć na te pytania. Z odpowiedzi możemy wnioskować, że już dziś fani otrzymają odpowiedzi na swoje reklamację:
Zgodnie z zasadami reklamacji odpowiedzi będą w poniedziałek.
— CLOUT MMA (@cloutmma) August 20, 2023
Czy będą to pozytywne czy negatywne odpowiedzi, przekonamy się już niebawem…