Clout MMA będzie dziś rozpatrywać reklamację!

Od pierwszej gali nowego tworu, jakim jest Clout MMA minęło już nieco ponad dwa tygodnie. To oznacza, że minęły już pierwsze terminy na rozpatrywanie reklamacji, związanych z PPV.

Podczas debiutu organizacji na polskim rynku freak-fightowym doszło do ogromnej awarii związanej z PPV, gdzie fani w bardzo liczny sposób narzekali na brak dostępu do transmisji i braku możliwości oglądnięcia gali na warszawskim Torwarze.



Chwilę po gali, w internecie wybuchła ogromna fala hejtu na Clout MMA, gdzie liczna rzesza fanów domagała się zwrotu pieniędzy za zakup PPV i masowo zgłaszała reklamację. Na taki ruch kibiców, organizacja odpowiedziała oświadczeniem, które brzmiało:

”Drodzy widzowie. Gala Clout MMA 1, która odbyła się w sobotni wieczór na warszawskim Torwarze, była pasjonującym i emocjonującym wydarzeniem. Dziękujemy za Wasze wsparcie w ostatnich miesiącach. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić Wam rozrywkę na jak najwyższym poziomie. Jesteśmy jednak świadomi, że wielu naszych widzów, którzy zakupili transmisję PPV w serwisie CLOUTMMA.tv, doświadczyli problemy z dostępem do niej. Sytuacja ta była spowodowana niespotykaną skalą ataków hakerskich, które zostały skierowane przeciwko naszej organizacji. Jest nam z tego powodu niezmiernie przykro, ponieważ zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby zwalczyć ten problem. Mamy świadomość, że nasi fani mają prawo oczekiwać najwyższej jakości transmisji. Informujemy, że współpracujemy z naszym dostawcą technologii oraz organami ścigania, aby jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem. Naszym głównym celem jest indywidualne rozpatrzenie wszystkich reklamacji. Osoby, które doświadczyły problemy w sobotni wieczór, prosimy o kontakt z wykorzystaniem formularza kontaktowego w serwisie CLOUTMMA.tv. Jednocześnie zapewniamy, że w ramach rekompensaty materiał archiwalny z CLOUTMMA.tv będzie dostępny przez wydłużony czas – przez najbliższe 10 dni.”

W w.w oświadczeniu, możemy przeczytać, że Clout rozpatrzy wszystkie reklamacje, a w kolejnych dniach została podana informacja, że na zgłoszoną reklamacje przysługuje czas dwóch tygodni na jej rozpatrzenie.

Jak wiemy, gala odbyła się 5 sierpnia, co oznacza, że termin na rozpatrzenie mija, co nie umknęło uwadze fanom, którzy zasypali organizację pytaniami. Clout MMA postanowiło odpowiedzieć na te pytania. Z odpowiedzi możemy wnioskować, że już dziś fani otrzymają odpowiedzi na swoje reklamację:

Czy będą to pozytywne czy negatywne odpowiedzi, przekonamy się już niebawem…

Dodaj komentarz